E-vet Pro Gold

E-vet Pro Üniversite

E-vet Pro Bronz

E-vet Pro Silver

DATAVET

E-vet Smart Web

E-vet Smart Bovine

 

Maestro

MÜŞTERİ YÖNETİMİ

 

 

CARİ YÖNETİMİ

 

·         Müşteri ve tedarikçileriniz ile ilgili aklınıza gelebilecek her türlü veri (faaliyetleri, kullandıkları cihaz ve yazılımlar, çalışan sayıları, banka bilgileri, ortalama ciroları ve benzeri ) girişini yapabilir ve takip edebilirsiniz.Bu modül sayesinde rakip firma faaliyetlerinizi de takip edebilirsiniz.

·         Müşterilerinize özel kampanyalar oluşturabilir, kampanya başarılarınızı izleyebilirsiniz.

·         Müşterilerinizin ödeme yapması gereken tarih ve tahsilat tarihleriniz arasında ilişki kurar, bunları size raporlar.

·         Ödeme tablonuzda yer alan yaklaşan ödemelerinizi mail veya sms ile hatırlatma alabilirsiniz. Müşterilerinize bakiyeleri ve ödeme tarihleri hakkında otomatik mail/sms gönderebilirsiniz.

·         Müşterilerinizin planlanan ödeme ve gerçekleşen ödeme tarihleri arasındaki ilişkilendirmeler yaparak istatistiki bilgilere ulaşabilirsiniz. Bu değerler müşterilerinize yeni satış yapacağınız zaman ekranda görülmektedir.

·         Alacaklarınızın ortalama ödeme gününü görüp ürün bedelinin ne kadarının hangi vadede eridiğini takip edebilirsiniz.

·         Maestro sms & e-mail modülü ile hızlı ve kolay bir şekilde tüm müşterilerinize ödeme, kampanya, özel gün mesajları gönderebilirsiniz.

 

 

ZİYARET PLANLAMA

 

 

·         Saha ekibiniz müşterileriniz ile olan randevularını, ileriye yönelik haftalık ziyaret planlamalarını takvim üzerinde birkaç saniye içerisinde kaydedilebilmektedir.

·         Günü geldiğinde planlanmış olan aktiviteler

·         Belirli zaman dilimlerinde  planlanan ama ziyaret verilmeyen, hiç ziyaret verilmeyen ya da sık ziyaret verilen müşterilerinizi gözlemleyebilirsiniz.

·         Yapılan görüşmeler ve ziyaretlerin istatistiğini kolay bir şekilde görebilirsiniz.

·         Gerçekleşen görüşmelerin yüzde kaç oranında satışa dönüşebilir?

·         Görüşme yada ziyaretlerimin yüzde kaçı satış ile tamamlanmış?

 

SATIŞ YÖNETİMİ

PROFORMA &TEKLİF  YÖNETİMİ

 

Maestro ile artık proforma hazırlamak çok kolay.

·         Oluşturduğunuz proforma faturaları Maestro’nun içine gömülü mail box ile müşterinize anında  e-mail atabilir, pdf formatında indirebilir, yazdırabilir, aynı teklifi “tekrarla” diyerek farklı cariye de tanımlayabilirsiniz.

·         Gelişmiş proforma onay mekanizması ile tüm proformalar otomatik olarak yönetici onayına sunulabilmektedir.

·         Yönetici tarafından değerlendirilen proformalar olumsuz ise kolay bir şekilde düzenlemeler yapılabilmektedir.

·         Yönetici tarafından onaylanan proformalar ise  hızlı ve kolay bir şekilde satışa dönüştürülebilmektedir.

SİPARİŞ & SATIŞ YÖNETİMİ

 

Gelişmiş Sipariş –Satış Yönetimi ile;

·         Sattığınız ürünün hazırlanması girilen satışın yönetici tarafından onaylanması ile başlar.

·         Hazırladığınız proformaları siparişe aktarabilirsiniz, ürünleri tekrar girmenize gerek kalmaz.

·         Tahsilat planı oluşturur otomatik olarak evrak yazdırabilirsiniz.

·         Müşterilerinize siparişi ulaşana kadar çeşitli adımlarda ürünlerin broşür linkini, kullanma klavuzunu, videosunu mail ya da sms olarak otomatik atabilirsiniz.

·         Sipariş sürecinde teknik servise düşen bildirimler sayesinde kurulum planlamalarını gecikmeden yapabilirsiniz.

·         Ayrıca satış iade sürecini de maestro üzerinden takip edersiniz.

·         Maestro üzerinde personellerinize satış hedefleri tanımlayabilir grafiksel raporlar ile gözlem yapabilirsiniz.

·         Çalışanlarınıza ayrı ayrı özel prim sistemi tanımlayıp istediğiniz zaman anlık olarak listeleyebilirsiniz.

·         Rakip firma faaliyetlerinizi kayıt altına alarak istatistiksel değerlendirmelerinize katkı sağlarsınız. Rakip ürün karşılaştırmaları ile müşterilerinizle temas halinde olan çalışanlarınıza kolay ulaşılabilir hazır bilgi sunarsınız.

 

İHALE YÖNETİMİ:

 

·         İhale süreçlerini takip edebilir, şartnameler hazırlayıp düzenleyebilirsiniz. İhale raporları kısmından da  ihalelerdeki başarınızı ölçebilirsiniz.

 

ÜRÜN YÖNETİMİ

 

 

·         Satışını yapacağınız yüzlerce  ürün ve hizmetler tüm detayları ile birlikte kayıt altına alınabilmektedir.

·         Firmanızda  üretilecek olan ürünlerin malzeme, hammadde, yedek parça maliyetleri hesaplanarak ürün karlılığı doğru bir şekilde hesaplanabilmektedir.

·         Ürün kartlarına tanımladığınız veriler ile şirketinizde satmaya karar verip stoklarınıza dahil ettiğiniz bir ürünün fiyat takibi,  iskonto oranları,  minimum satış fiyatı,  garantisi, kalibrasyon durumu, miat durumu,  bakım aralığı, sözleşmesi, kurulum detayları, tanıtım videosu ve benzeri özelliklerini kayıt altına alabilirsiniz.

·         Böylelikle satış performansınızı detaylı bir şekilde inceleme, stok yönetiminizi sağlama fırsatınız olacaktır.

·         Barkod, karekod sistemi ile ürün yönetimi kolay ve hızlı bir şekilde sağlanabilmektedir.

·         Ürünlerinizi  başka bir ürünle ilişkili satılıyorsa o ürünlere bir kereye mahsus  ürün paketi oluşturursunuz ve satışı esnasında yanında hangi ürünlerinde kargo yapılacağının takibini hızlı ve kolay bir şekilde yapabilirsiniz.

·         Tüm 2.el ürünlerin alım -satımını diğer ürünlerden ayrı olarak gerçekleştirebilir raporlamalarını ayrı ayrı takip edebilirsiniz.

·         Yurt dışı satışlar ile yurt içi satışlarını ayrı ayrı kontrol eder, ayrı ayrı fiyatlandırabilirsiniz. İthal ettiğiniz ürünlerin gümrük durumlarından tutunda tedarik süresine kadar her türlü ayrıntıyı takip edebilirsiniz.

 

 

 

STOK YÖNETİMİ

 

·         Alış faturalarınızı sisteme girmeniz ile beraber stoklarınız ile ilgili aklınıza gelen her türlü sorunun cevabını rapor tasarımcısı yardımı ile bulabilirsiniz. Kritik ve alarm stok seviyelerinde satın alma birimine otomatik olarak bildirim düşer. Bu bildirim ürünün sipariş verildikten sonra stoğa girme süresi hesaplanarak daha önceden de iletilir. En çok çıkışı olan ürünler, son ay hiç satılmayanlar ve mevcut stoğunuzun kaç günde tükenebileceği gibi veriler kolaylıkla incelenebilir.

DEPO/SEVKİYAT YÖNETİMİ

 

·         Manuel ya da dosyadan sayım yapıp stok giriş çıkışlarını takip edebilirsiniz, dilerseniz depo içinde stok grupları oluşturup personellerinizi o gruptaki stoktan sorumlu yapabilirsiniz.

·         Çalışmış olduğunuz kargo firmalarının kullandığı yazılım sistemleri ile entegrasyon sağlanması ile satışlarınız deponuzdan çıktığı andan itibaren satışı yapan personeliniz, yöneticileriniz ve müşteriniz kargo konusunda bilgilendirebilmektedir.

 

DEMO ÜRÜN / EMANET TAKİBİ

 

·         Müşterilerinize demo/emanet ürün gönderimi yapabilir veya satın alma yaparken test edeceğiniz ürünleri tedarikçilerden isteyip bu ekrandan takip edebilirsiniz.

GARANTİ TAKİP VE BAKIM ONARIM MODÜLÜ

 

·         Satışını gerçekleştirdiğiniz tüm ürünlere garanti süresi belirleyip seri numaralarına göre takibini kolaylıkla sağlayabilirsiniz.

·         Servis verilen ürün ile ilgili model, marka ,seri numarası, gönderen kişi bilgileri gibi tüm bilgileri ile birlikte arıza kaydı oluşturup arızanın giderilme sürecinin hangi aşamada olduğunu takip edersiniz.

·         Teknik servis ve bakım onarım süreçlerinde olan personeller ile ilgili tüm süreçler takip edilebilir.

·         Cihazlarda ve ürünlerinizde onarım sırasında kullanılan yedek parça ve diğer malzemelerin maliyet hesaplaması yapılabilmektedir.

·         Bakım anlaşmaları maestro üzerine kayıt edilebilir ve takibi sağlanabilmektedir.

 

 

 

 

 

SATIN ALMA YÖNETİMİ

 

·         Satın alma sürecinde sistem üzerinden teklif isteyebilirsiniz.

·         Gelen proformaları sisteme kaydederek karşılaştırma yapabilirsiniz.

·         Gelen proformalar yönetici tarafından onaylandığında satın alam siparişine dönüştürülür.

·         Firmalar ile yaptığınız görüşmelerinizi kaydederek geçmiş teklif karşılaştırmalarını rahatlıkla yapabilirsiniz.

 

AKTİVİTE YÖNETİM MODÜLÜ

ORGANİZASYON YÖNETİMİ

 

·         Katılacağınız  fuar, sempozyum, seminer,  kongre gibi aktivitelerin planlamalaraını kolay bir şekilde yapabilirsiniz.

·         Masraf ve organizasyon ilişkisini kurarak toplam maliyet hesaplamasını takip edebilirsiniz.

·         Organizasyon hakkında ekip arkadaşlarınıza otomatik görev ataması ile organizasyon hazırlıklarını online olarak takip edebilir, eksiksiz bir organizasyon yönetimi sağlayabilirsiniz.

                                                                                                                                                                                                                                        

MAESTRO KEEP

 

·         Maestro keep ile personellere verilen görevlerin takibini kolay bir şekilde takip ederek görev mekanizmanızı kontrol altına alabilirsiniz.

·         Maestro keep ile görev konusu, görevi veren yönetici,görev verilen personel ve görev sonuçları kayıt altına alınabilmektedir.

·         Tamamlanan ya da eni atanan tüm görevler tek liste üzerinden takiop edilebilmektedir.

·         Görevler birden fazla kişiyle paylaşılabilir, belirlediğiniz zamanlarda hatırlatma olarak bildirimlerinize düşebilir.

FİKİR DUVARI

·         Fikir duvarı serbest alandır. Fikir paylaşımı, paylaşılan fikirlere yorum yapma, en yaratıcı fikri bulma gibi durumlara imkan verir. Gözden kaçan küçük ama büyük işlere sebebiyet veren fikirler unutulmayacaktır.

 

TOPLANTI YÖNETİMİ

 

·         Maestro’da toplantılarınızı planlayabilir, tekrarlı toplantılar oluşturabilirsiniz. Planlanan toplantının tarih ve saat bilgileri katılımcı personellere bildirim olarak düşecektir.

·         Toplantı tutanağı tutup bir sonraki toplantıda hangi kararların hayata geçirildiğini ya da geçirilmediğini online takip edebilirsiniz.

 

HATIRLATMA VE GÖREVLENDİRME MODÜLÜ

 

GÖREV MODÜLÜ

 

·         Kullanıcı bu ekrandan kendisine ya da hiyerarşiye göre alt birimlerine görevler oluşturabilir ve takibini yapabilir. Görevler bir veya birden fazla personele/departmana verilebilir. Bu görevlerin yorum ve değerlendirmeleri de yapılabilir.

·         Bir personelin sistem üzerinde yapmış olduğu her iş anlık olarak görevli olan personellere bildirim olarak düşecektir.

ZAMANLANMIŞ GÖREV

 

Raporlarınızı zamanlanmış görev ile istediğiniz gün ve saatte mail olarak alabilirsiniz.

·         Örneğin günlük ciro raporunuzu da kar zarar raporlarınızı her akşam 20:00 de belirttiğiniz mail adres/adreslerine postalayabiliriz. Bekleyen tahsilatlarınız, ödemeleriniz, günlük gelir ve gider raporlarını da zamanlayabilirsiniz.

DOKÜMAN YÖNETİMİ

 

·         Müşterilerinize ait tüm belgeleri, senet, satış ya da bakım sözleşmeleri, ürünler için tanımlanmış kurulum formları, gibi belgeleri de çıktı alabilir veya pdf formatında mail atabilirsiniz.

·         Bilgisayarınızdaki tüm dosyaları, ürünlerin teknik şartnamelerini, resimlerini sistemde paylaşabilirsiniz.

 

GELİR GİDER YÖNETİMİ

 

 

·         Gelir ve gider kalemlerinizi gruplandırarak programa girişini sağlayabilir ve takip edebilirsiniz.

·         Tüm detaylarıyla birlikte kayıt edilebildiği sürece hesaplamalar yapılabilmekte ve istatistikler alınabilmektedir.

·         Kolay ve sade ekran görüntüleri ile gelir ve giderler izlenebilmektedir.

·         Şirket kasanıza giren ve çıkan parayı takip ederek nakit akış tablolarını inceleyebilmektedir.

·         Sahada çalışan ekip arkadaşlarınızın masraflarını takip edip avans tanımlanabilmektedir.

RAPORLAMA MODÜLÜ

 

·         Maestroda girilen tüm veriler detaylı bir  şekilde  listelenebilir ve grafiksel olarak detaylı bir şekilde sunulmaktadır.

·         Maestro Rapor Tasarımcısı sayesinde kendi raporlarınızı ihtiyacınız olan bilgilerle kolaylıkla tasarlayabilirsiniz.

MAESTRO

 

·         Satış performans analizlerini değerlendirmenizi sağlar.

·         Azalan veya artan satışlarınızı ürün bazlı ya da ciro bazlı olarak anlık izlemenizi sağlar.

·         En çok satılan ürünleri ve karlılıklarını izler.

·         Ürün grubu, Ürün, bölge bazında grafiksel satış raporları sunar.

·         Satış hareketi olmayan müşterileriniz hakkında sizleri uyarır

·         Ödemelerini geciktiren müşterilerinizi ve bunlardan doğran kayıplarınızı hesaplar.

·         Kritik, alarm stok hareketlerinizi liste ve grafiksel olarak izlemenizi sağlar.

·         Daha birçok istatistiki verilerinizi  sizlere sunmaktadır.

 

MAESTRO DA İŞNİZİ KOLAYLAŞTIRACAK DİĞER ÖNEMLİ ÖZELLİKLER

 

 

·         Şubeli çalışan firmanız var ise Maestro size gelişmiş yazılım mimarisi ile şubeli yapıda çalışmanızı sağlamakta ve tüm verilerinizi tek bir alanda gözlemleme imkanı sunmaktadır.

·         Maestro Konum takip modülü ile personellerinizin hangi lokasyondan sisteme giriş yaptığını, hangi ekranlarda ne kadar süre çalıştığını buradan takip edebilirsiniz. Bu sayede hangi kurumun hangi ürünlerle daha çok ilgilendiğini saptayabilirsiniz.

·         Hizmet aldığınız yazılım şirketi mevcut kullandığınız programların bazı kodlarını bizimle paylaşır ise tüm programlarınız E-vet Maestro ile entegre çalışır.

·         Maestro sizlere her personel için sınırsız yetkilendirme seçeneği sunmaktadır. Çalışanlarınızın hangi ekranları görebileceğini, hangi ekranlarda işlem yapabileceğine siz karar verip, dilediğiniz kişilere onay yetkisi verebilirsiniz.

·         Maestroda ana ekranda kolay bir şekilde Kur takibi yapılabilmektedir. Kullandığınız/istediğiniz para birimlerinin kur değerini TCMB ile yapılan entegrasyon sonucu otomatik olarak görebilirsiniz.

·         Ticket müşteri takip sistemi ile müşteri şikayetlerinizi yönetebileceğiniz ve bu doğrultuda memnuniyet analizleri yapabileceğiniz en önemli alanlardandır.  Aynı şekilde ürün bazlı şikayetlerin de süreç yönetimini Maestro Ticket  sistemi üzerinden yönetebilirsiniz.

·         Görüşmelerimiz sonucunda ihtiyaç duyduğunuz özellikler modüllerimiz arasında yok ise program üzerinde sizin için 4 ayrı modül ya da entegrasyon  tarafımızdan ücretsiz yapılır.

 

NEDEN MAESTRO?

 

·         MAESTRO  müşteri odaklı iş stratejisidir.

·         MAESTRO  iç disiplinlerinizi ,şirket anayasanızı başarılı bir yazılım ile otomasyona taşımaktır.

·         MAESTRO  Paretonuzu oluşturan carilerinizin farkına varmaktır.

·         MAESTRO  elinizdeki ham verileri stratejik yönetim bilgileri haline getirmektir.

·         MAESTRO  gelir ve giderinizin istenilen seviyeye gelmesine yardım eder.

·         MAESTRO  tek ekranda işletme koordinasyonu sağlar.

·         MAESTRO  yeni müşteri kazanma ve müşteriyi elde tutma stratejisidir.

·         MAESTRO  ilgisiz müşteri için zaman ve para israfını engeller.

·         MAESTRO  satış maliyetinizi ve yönetim giderlerinizi düşürür.

·         MAESTRO ekibinizin  performansını daha kolay görmenizi sağlar.

·         MAESTRO kurumsal hafızadır, gelecek dönem planlamanızı  kolaylaştırır.

·         MAESTRO farkındalık yaratır.

 

 

GELİŞMİŞ YAZILIM   

Sürekli geliştirdiğimiz güncellediğimiz yazılımımız en iyi hizmeti vermek için programlandı.

KULLANIM KOLAYLIĞI

Müşterilerimizden gelen geri bildirimlerle yazılımımızı  geliştirerek en kolay kullanım için sürekli çalışıyoruz.

SÜREKLİ DESTEK

Yazılım ile ilgili soru ve sorunlarınızda uzman teknik destek ekibimiz sürekli yanınızda ve sorularınıza yanıt vermeye hazırdır.

KULLANICI  EĞİTİMİ

Maestro’yu  kullanmaya başlamadan önce ya da sonrasında programla ilgili sizlere eksiksiz bir eğitim verileceğiz ve kafanızda hiçbir soru işareti bırakmayacağız. Bunun için Merkezde 4 , İstanbul ‘da 2  ve Ankara ‘da 1  toplam 7 yazılım destek uzmanımız sizlerin sorularınıza cevap vermeye, isteklerinize uzman çözümler sunmak için hazırlar.

“Destek ekibimizi her zaman yanınızda hissedeceksiniz.”

Ürün Özellikleri

  • Özellik
    Durum
  • test 3
  • Test
  • test 2

Pınarbaşı Mah. Hürriyet Cad. Akdeniz Üniversitesi Kampüsü Teknokent AR-GE Binası. No: 3 A / 25 KONYAALTI / ANTALYA