Broşürünü İndirin
Tanıtım Videosu
Bilgi Alın

Müşteri ve tedarikçileriniz ile ilgili aklınıza gelebilecek her türlü veri (faaliyetleri, kullandıkları cihaz ve yazılımlar, çalışan sayıları, banka bilgileri, ortalama ciroları ve benzeri ) girişini yapabilir ve takip edebilirsiniz.Bu modül sayesinde rakip firma faaliyetlerinizi de takip edebilirsiniz.

Demo Talebi
Ürün: E-vet
Paket:

Müşteri İlişkileri ve Yönetimi


Cari Yönetimi


Müşteri ve tedarikçileriniz ile ilgili aklınıza gelebilecek her türlü veri (faaliyetleri, kullandıkları cihaz ve yazılımlar, çalışan sayıları, banka bilgileri, ortalama ciroları ve benzeri ) girişini yapabilir ve takip edebilirsiniz.Bu modül sayesinde rakip firma faaliyetlerinizi de takip edebilirsiniz.


Müşterilerinize özel kampanyalar oluşturabilir, kampanya başarılarınızı izleyebilirsiniz.


Müşterilerinizin ödeme yapması gereken tarih ve tahsilat tarihleriniz arasında ilişki kurar, bunları size raporlar.


Ödeme tablonuzda yer alan yaklaşan ödemelerinizi mail veya sms ile hatırlatma alabilirsiniz. Müşterilerinize bakiyeleri ve ödeme tarihleri hakkında otomatik mail/sms gönderebilirsiniz.


Müşterilerinizin planlanan ödeme ve gerçekleşen ödeme tarihleri arasındaki ilişkilendirmeler yaparak istatistiki bilgilere ulaşabilirsiniz. Bu değerler müşterilerinize yeni satış yapacağınız zaman ekranda görülmektedir.


Alacaklarınızın ortalama ödeme gününü görüp ürün bedelinin ne kadarının hangi vadede eridiğini takip edebilirsiniz.


Maestro sms & e-mail modülü ile hızlı ve kolay bir şekilde tüm müşterilerinize ödeme, kampanya, özel gün mesajları gönderebilirsiniz.


Ziyaret Planlama


Saha ekibiniz müşterileriniz ile olan randevularını, ileriye yönelik haftalık ziyaret planlamalarını takvim üzerinde birkaç saniye içerisinde kaydedilebilmektedir.


Günü geldiğinde planlanmış olan aktiviteler


Belirli zaman dilimlerinde planlanan ama ziyaret verilmeyen, hiç ziyaret verilmeyen ya da sık ziyaret verilen müşterilerinizi gözlemleyebilirsiniz.


Yapılan görüşmeler ve ziyaretlerin istatistiğini kolay bir şekilde görebilirsiniz.


Gerçekleşen görüşmelerin yüzde kaç oranında satışa dönüşebilir?


Görüşme yada ziyaretlerimin yüzde kaçı satış ile tamamlanmış?


Satış Yönetimi


Proforma & Teklif Yönetimi


Oluşturduğunuz proforma faturaları Maestro’nun içine gömülü mail box ile müşterinize anında e-mail atabilir, pdf formatında indirebilir, yazdırabilir, aynı teklifi “tekrarla” diyerek farklı cariye de tanımlayabilirsiniz.


Gelişmiş proforma onay mekanizması ile tüm proformalar otomatik olarak yönetici onayına sunulabilmektedir.


Yönetici tarafından değerlendirilen proformalar olumsuz ise kolay bir şekilde düzenlemeler yapılabilmektedir.


Yönetici tarafından onaylanan proformalar ise hızlı ve kolay bir şekilde satışa dönüştürülebilmektedir.


Sipariş & Satış Yönetimi


Sattığınız ürünün hazırlanması girilen satışın yönetici tarafından onaylanması ile başlar.


Hazırladığınız proformaları siparişe aktarabilirsiniz, ürünleri tekrar girmenize gerek kalmaz.


Tahsilat planı oluşturur otomatik olarak evrak yazdırabilirsiniz.


Müşterilerinize siparişi ulaşana kadar çeşitli adımlarda ürünlerin broşür linkini, kullanma klavuzunu, videosunu mail ya da sms olarak otomatik atabilirsiniz.


Sipariş sürecinde teknik servise düşen bildirimler sayesinde kurulum planlamalarını gecikmeden yapabilirsiniz.


Ayrıca satış iade sürecini de maestro üzerinden takip edersiniz.


Maestro üzerinde personellerinize satış hedefleri tanımlayabilir grafiksel raporlar ile gözlem yapabilirsiniz.


Çalışanlarınıza ayrı ayrı özel prim sistemi tanımlayıp istediğiniz zaman anlık olarak listeleyebilirsiniz.


Rakip firma faaliyetlerinizi kayıt altına alarak istatistiksel değerlendirmelerinize katkı sağlarsınız. Rakip ürün karşılaştırmaları ile müşterilerinizle temas halinde olan çalışanlarınıza kolay ulaşılabilir hazır bilgi sunarsınız.


İhale Yönetimi


İhale süreçlerini takip edebilir, şartnameler hazırlayıp düzenleyebilirsiniz. İhale raporları kısmından da ihalelerdeki başarınızı ölçebilirsiniz.


Ürün Yönetimi


Satışını yapacağınız yüzlerce ürün ve hizmetler tüm detayları ile birlikte kayıt altına alınabilmektedir.


Firmanızda üretilecek olan ürünlerin malzeme, hammadde, yedek parça maliyetleri hesaplanarak ürün karlılığı doğru bir şekilde hesaplanabilmektedir.


Ürün kartlarına tanımladığınız veriler ile şirketinizde satmaya karar verip stoklarınıza dahil ettiğiniz bir ürünün fiyat takibi, iskonto oranları, minimum satış fiyatı, garantisi, kalibrasyon durumu, miat durumu, bakım aralığı, sözleşmesi, kurulum detayları, tanıtım videosu ve benzeri özelliklerini kayıt altına alabilirsiniz.


Böylelikle satış performansınızı detaylı bir şekilde inceleme, stok yönetiminizi sağlama fırsatınız olacaktır.


Barkod, karekod sistemi ile ürün yönetimi kolay ve hızlı bir şekilde sağlanabilmektedir.


Ürünlerinizi başka bir ürünle ilişkili satılıyorsa o ürünlere bir kereye mahsus ürün paketi oluşturursunuz ve satışı esnasında yanında hangi ürünlerinde kargo yapılacağının takibini hızlı ve kolay bir şekilde yapabilirsiniz.


Tüm 2.el ürünlerin alım -satımını diğer ürünlerden ayrı olarak gerçekleştirebilir raporlamalarını ayrı ayrı takip edebilirsiniz.


Yurt dışı satışlar ile yurt içi satışlarını ayrı ayrı kontrol eder, ayrı ayrı fiyatlandırabilirsiniz. İthal ettiğiniz ürünlerin gümrük durumlarından tutunda tedarik süresine kadar her türlü ayrıntıyı takip edebilirsiniz.


Stok Yönetimi


Alış faturalarınızı sisteme girmeniz ile beraber stoklarınız ile ilgili aklınıza gelen her türlü sorunun cevabını rapor tasarımcısı yardımı ile bulabilirsiniz. Kritik ve alarm stok seviyelerinde satın alma birimine otomatik olarak bildirim düşer. Bu bildirim ürünün sipariş verildikten sonra stoğa girme süresi hesaplanarak daha önceden de iletilir. En çok çıkışı olan ürünler, son ay hiç satılmayanlar ve mevcut stoğunuzun kaç günde tükenebileceği gibi veriler kolaylıkla incelenebilir.


Depo/Sevkiyat Yönetimi Yönetimi


Manuel ya da dosyadan sayım yapıp stok giriş çıkışlarını takip edebilirsiniz, dilerseniz depo içinde stok grupları oluşturup personellerinizi o gruptaki stoktan sorumlu yapabilirsiniz.


Çalışmış olduğunuz kargo firmalarının kullandığı yazılım sistemleri ile entegrasyon sağlanması ile satışlarınız deponuzdan çıktığı andan itibaren satışı yapan personeliniz, yöneticileriniz ve müşteriniz kargo konusunda bilgilendirebilmektedir.


Demo Ürün/Emanet Yönetimi


Müşterilerinize demo/emanet ürün gönderimi yapabilir veya satın alma yaparken test edeceğiniz ürünleri tedarikçilerden isteyip bu ekrandan takip edebilirsiniz.


GAranti Takip ve Bakım/Onarım Modülü


Satışını gerçekleştirdiğiniz tüm ürünlere garanti süresi belirleyip seri numaralarına göre takibini kolaylıkla sağlayabilirsiniz.


Servis verilen ürün ile ilgili model, marka ,seri numarası, gönderen kişi bilgileri gibi tüm bilgileri ile birlikte arıza kaydı oluşturup arızanın giderilme sürecinin hangi aşamada olduğunu takip edersiniz.


Teknik servis ve bakım onarım süreçlerinde olan personeller ile ilgili tüm süreçler takip edilebilir.


Cihazlarda ve ürünlerinizde onarım sırasında kullanılan yedek parça ve diğer malzemelerin maliyet hesaplaması yapılabilmektedir.


Bakım anlaşmaları maestro üzerine kayıt edilebilir ve takibi sağlanabilmektedir.


Satın Alma Yönetimi


Satın alma sürecinde sistem üzerinden teklif isteyebilirsiniz.


Gelen proformaları sisteme kaydederek karşılaştırma yapabilirsiniz.


Gelen proformalar yönetici tarafından onaylandığında satın alam siparişine dönüştürülür.


Firmalar ile yaptığınız görüşmelerinizi kaydederek geçmiş teklif karşılaştırmalarını rahatlıkla yapabilirsiniz.


Aktivite Yönetim Modülü


Organizasyon Yönetimi


Katılacağınız fuar, sempozyum, seminer, kongre gibi aktivitelerin planlamalaraını kolay bir şekilde yapabilirsiniz.


Masraf ve organizasyon ilişkisini kurarak toplam maliyet hesaplamasını takip edebilirsiniz.


Organizasyon hakkında ekip arkadaşlarınıza otomatik görev ataması ile organizasyon hazırlıklarını online olarak takip edebilir, eksiksiz bir organizasyon yönetimi sağlayabilirsiniz.


Maestro Keep


Maestro keep ile personellere verilen görevlerin takibini kolay bir şekilde takip ederek görev mekanizmanızı kontrol altına alabilirsiniz.


Maestro keep ile görev konusu, görevi veren yönetici,görev verilen personel ve görev sonuçları kayıt altına alınabilmektedir.


Tamamlanan ya da eni atanan tüm görevler tek liste üzerinden takiop edilebilmektedir.


Görevler birden fazla kişiyle paylaşılabilir, belirlediğiniz zamanlarda hatırlatma olarak bildirimlerinize düşebilir.


Fikir Duvarı


Fikir duvarı serbest alandır. Fikir paylaşımı, paylaşılan fikirlere yorum yapma, en yaratıcı fikri bulma gibi durumlara imkan verir. Gözden kaçan küçük ama büyük işlere sebebiyet veren fikirler unutulmayacaktır.


Toplantı Yönetimi


Maestro’da toplantılarınızı planlayabilir, tekrarlı toplantılar oluşturabilirsiniz. Planlanan toplantının tarih ve saat bilgileri katılımcı personellere bildirim olarak düşecektir.


Toplantı tutanağı tutup bir sonraki toplantıda hangi kararların hayata geçirildiğini ya da geçirilmediğini online takip edebilirsiniz.


Hatırlatma ve Görevlendirme Modülü


Görev Modülü


Kullanıcı bu ekrandan kendisine ya da hiyerarşiye göre alt birimlerine görevler oluşturabilir ve takibini yapabilir. Görevler bir veya birden fazla personele/departmana verilebilir. Bu görevlerin yorum ve değerlendirmeleri de yapılabilir.


Bir personelin sistem üzerinde yapmış olduğu her iş anlık olarak görevli olan personellere bildirim olarak düşecektir.


Zamanlanmış Görev


Raporlarınızı zamanlanmış görev ile istediğiniz gün ve saatte mail olarak alabilirsiniz.


Örneğin günlük ciro raporunuzu da kar zarar raporlarınızı her akşam 20:00 de belirttiğiniz mail adres/adreslerine postalayabiliriz. Bekleyen tahsilatlarınız, ödemeleriniz, günlük gelir ve gider raporlarını da zamanlayabilirsiniz.


Döküman Yönetimi


Müşterilerinize ait tüm belgeleri, senet, satış ya da bakım sözleşmeleri, ürünler için tanımlanmış kurulum formları, gibi belgeleri de çıktı alabilir veya pdf formatında mail atabilirsiniz.


Bilgisayarınızdaki tüm dosyaları, ürünlerin teknik şartnamelerini, resimlerini sistemde paylaşabilirsiniz.


Gelir Gider Yönetimi


Gelir ve gider kalemlerinizi gruplandırarak programa girişini sağlayabilir ve takip edebilirsiniz.


Tüm detaylarıyla birlikte kayıt edilebildiği sürece hesaplamalar yapılabilmekte ve istatistikler alınabilmektedir.


Kolay ve sade ekran görüntüleri ile gelir ve giderler izlenebilmektedir.


Şirket kasanıza giren ve çıkan parayı takip ederek nakit akış tablolarını inceleyebilmektedir.


Sahada çalışan ekip arkadaşlarınızın masraflarını takip edip avans tanımlanabilmektedir.


Raporlama Modülü


Maestroda girilen tüm veriler detaylı bir şekilde listelenebilir ve grafiksel olarak detaylı bir şekilde sunulmaktadır.


Maestro Rapor Tasarımcısı sayesinde kendi raporlarınızı ihtiyacınız olan bilgilerle kolaylıkla tasarlayabilirsiniz.


Maestro


Satış performans analizlerini değerlendirmenizi sağlar.


Azalan veya artan satışlarınızı ürün bazlı ya da ciro bazlı olarak anlık izlemenizi sağlar.


En çok satılan ürünleri ve karlılıklarını izler.


Ürün grubu, Ürün, bölge bazında grafiksel satış raporları sunar.


Satış hareketi olmayan müşterileriniz hakkında sizleri uyarır


Ödemelerini geciktiren müşterilerinizi ve bunlardan doğran kayıplarınızı hesaplar.


Kritik, alarm stok hareketlerinizi liste ve grafiksel olarak izlemenizi sağlar.


Daha birçok istatistiki verilerinizi sizlere sunmaktadır.


Maestro Ek Özellikler


Şubeli çalışan firmanız var ise Maestro size gelişmiş yazılım mimarisi ile şubeli yapıda çalışmanızı sağlamakta ve tüm verilerinizi tek bir alanda gözlemleme imkanı sunmaktadır.


Maestro Konum takip modülü ile personellerinizin hangi lokasyondan sisteme giriş yaptığını, hangi ekranlarda ne kadar süre çalıştığını buradan takip edebilirsiniz. Bu sayede hangi kurumun hangi ürünlerle daha çok ilgilendiğini saptayabilirsiniz.


Hizmet aldığınız yazılım şirketi mevcut kullandığınız programların bazı kodlarını bizimle paylaşır ise tüm programlarınız E-vet Maestro ile entegre çalışır.


Maestro sizlere her personel için sınırsız yetkilendirme seçeneği sunmaktadır. Çalışanlarınızın hangi ekranları görebileceğini, hangi ekranlarda işlem yapabileceğine siz karar verip, dilediğiniz kişilere onay yetkisi verebilirsiniz.


Maestroda ana ekranda kolay bir şekilde Kur takibi yapılabilmektedir. Kullandığınız/istediğiniz para birimlerinin kur değerini TCMB ile yapılan entegrasyon sonucu otomatik olarak görebilirsiniz.


Ticket müşteri takip sistemi ile müşteri şikayetlerinizi yönetebileceğiniz ve bu doğrultuda memnuniyet analizleri yapabileceğiniz en önemli alanlardandır. Aynı şekilde ürün bazlı şikayetlerin de süreç yönetimini Maestro Ticket sistemi üzerinden yönetebilirsiniz.


Görüşmelerimiz sonucunda ihtiyaç duyduğunuz özellikler modüllerimiz arasında yok ise program üzerinde sizin için 4 ayrı modül ya da entegrasyon tarafımızdan ücretsiz yapılır.


Neden Maestro?


MAESTRO müşteri odaklı iş stratejisidir.


MAESTRO iç disiplinlerinizi ,şirket anayasanızı başarılı bir yazılım ile otomasyona taşımaktır.


MAESTRO Paretonuzu oluşturan carilerinizin farkına varmaktır.


MAESTRO elinizdeki ham verileri stratejik yönetim bilgileri haline getirmektir.


MAESTRO gelir ve giderinizin istenilen seviyeye gelmesine yardım eder.


MAESTRO tek ekranda işletme koordinasyonu sağlar.


MAESTRO yeni müşteri kazanma ve müşteriyi elde tutma stratejisidir.


MAESTRO ilgisiz müşteri için zaman ve para israfını engeller.


MAESTRO satış maliyetinizi ve yönetim giderlerinizi düşürür.


MAESTRO ekibinizin performansını daha kolay görmenizi sağlar.


MAESTRO kurumsal hafızadır, gelecek dönem planlamanızı kolaylaştırır.


MAESTRO farkındalık yaratır.


Gelişmiş Yazılım


Sürekli geliştirdiğimiz güncellediğimiz yazılımımız en iyi hizmeti vermek için programlandı.


Kullanım Kolaylığı


Müşterilerimizden gelen geri bildirimlerle yazılımımızı geliştirerek en kolay kullanım için sürekli çalışıyoruz.


Sürekli Destek


Yazılım ile ilgili soru ve sorunlarınızda uzman teknik destek ekibimiz sürekli yanınızda ve sorularınıza yanıt vermeye hazırdır.


Kullanıcı Eğitimi


Maestro’yu kullanmaya başlamadan önce ya da sonrasında programla ilgili sizlere eksiksiz bir eğitim verileceğiz ve kafanızda hiçbir soru işareti bırakmayacağız. Bunun için Merkezde 4 , İstanbul ‘da 2 ve Ankara ‘da 1 toplam 7 yazılım destek uzmanımız sizlerin sorularınıza cevap vermeye, isteklerinize uzman çözümler sunmak için hazırlar.


“Destek ekibimizi her zaman yanınızda hissedeceksiniz.”


  1. Cobus Bester March 20, 2020

    Really happy with this print. The colors are great, and the paper quality is very good.

  2. Cobus Bester March 12, 2020

    Really happy with this print. The colors are great, and the paper quality is very good.

  3. Cobus Bester March 11, 2020

    Really happy with this print. The colors are great, and the paper quality is very good.

Add a review